måndag 30 maj 2011

Det är inte bara näktergalen


som flyttat till Sundsvall. Idag satt 2 st och trudeluttade för fullt i parken utanför jobbet strax före lunch. Var helt enkelt tvungen att pauskoppla mej och rusa ut för att lyssna. Har bara hört näktergal en gång tidigare och det var nere vid Selångersån nedanför Västra vägen för flera år sedan. Skiddrottningen Charlotta Kalla har visst också flyttat hit hör jag just nu på radion. Kanske var det Kalla med polare som vi mötte när vi for till stugan efter jobbet i fredags. Mötte helt plötsligt en hel delegation med rullskideåkare + följebil. Coolt!

Har just tagit mej en öl och 4 mackor - ja så vart min kvällsmat ikväll, har ingen lust att laga mat när jag är CallGuide-änka. Får se vad vi ska hitta på nu då, jag och den vilde.

2 kommentarer:

  1. Fin du är i håret!...;o)

    SvaraRadera
  2. Tycker du, jag som hatar mitt hår mer än nånsin just nu!

    SvaraRadera