torsdag 5 maj 2011

En fantastisk nobs!



Helt otroligt vilken kontakt nobstiken har med sin matte. Tänk om jag hade tid och tålamod att träna upp Svante men vem har ork efter dessa arbetsdagar. Återigen hade jag tagit 50 samtal när jag stängde ner CallGuide för att åka hem. Längtar efter sommar och semester, längtar efter att slippa Warantabletterna.

Bytte ändå om och stack ut med Svante på en löparrunda, det gick väl sisådär för Svante ville ju helst stå kvar i köket och kolla när husse stekte köttfärs. Han stressbajsade och ville hem igen när han var klar och var väldigt motsträvig när jag ville fortsätta springa längs kyrkogården. Gick desto fortare på hemvägen.

2 kommentarer:

  1. Vad jobbig hasse ibland verkar vara -.-' Teddy vill inget annat än o vara ute. Han gör hellre det än o äter :S Men har nu börjat se att Teddy äter mer samt att han går och "smyg äter", tar några kulor o springer iväg oo äter dem o hämtar nya xD Rolig han e!

    SvaraRadera
  2. Hasse är inte som andra katter :-) jaså Teddy är en smygätare, har märkt att Svante börjat göra så på sista tiden oxå. I morse stod han vid matskålen när jag skulle duscha men när jag märkte att han tittade på mej så gick han sin väg sen var matskålen plötsligt tom. Vet inte riktigt hur det gick till.

    SvaraRadera