söndag 12 juni 2011

Hade precis skrivit en kommentar


till Sofia att Svante minsann aldrig brukar ligga med frambenen i kors. Vad händer när jag kliver ut på bron??? Jo jag ser Svante ligga på gräsmattan med frambenen i kors. Tyvärr hann han göra en lite jusering medan jag sprang tillbaka in i stugan för att hämta kameran.

Annars är ju det här Svantes favoritställning med bakbenen brett och platt isär.

Trodde han skulle sluta att ligga så här när han blev äldre men inte då. Nu tycker han förmodligen att det är extra skönt eftersom den svala gräsmattan kyler i hettan men där lurar andra faror. KNOTTEN!!! Kom naturligtvis lite åska idag med, en störtskur och värmeböljan försvann. Temperaturen sjönk ner till +20 grader och då tyckte jag att det blev kallt.

1 kommentar:

  1. Haha ja där ser man! :D Ja nobsarna är så fruktansvärt intelligenta tycker jag, dom listar ut det mesta och även våra använder tassarna till väldigt mkt. Rippe är nästan som en katt då man tittar på tassanvändningen, men det kanske inte är så konstigt då han är uppvuxen med två katter. :P

    SvaraRadera