tisdag 30 augusti 2011

I morse


var det jag som fick köra. Det var läskigt och ovant, dimma, långtradare, timmerbilar och krokiga vägar. 7 mil körde jag och man kan ju undra vart fåglarna håller till. Inte där vi var i alla fall, förutom några urgulliga lavskrikor som jag missade att fota.


 I gammelskog hittar man en del lustiga saker.


Är fortfarande hoppfull och vid gott mod.


Finns gott om fina installationer.


Mumsar blåbär i massor medan jag väntar på att få höra ett ståndskall eka mellan träden,


 Svante gillar oxå blåbär och mumsade han med.


Kolla här då, en riktigt snygg bäverhydda, tyvärr verkade det inte vara nån som bodde där. Hyddan verkade lika öde som resten av skogen........ blääää säger jag bara. Är det vi som gör fel eller är det fel på Svante????

2 kommentarer:

  1. Hej. Fina bilder på Svante! Håll ut, det kommer säkert att falla fågel även för honom om ni bara behåller tålamodet. Det går upp och ner även för Tintin och fjolåret var rätt magert i utdelning. Men hon är väl ett år äldre än Svante så i år hoppas jag det släpper på riktigt! :-)

    SvaraRadera
  2. Hej hej och tack för dina uppmuntrande ord så här när allt känns hopplöst. Jo jag har för mej att Tintin är ett år äldre än Svante som blir 3 år i september.

    SvaraRadera