lördag 17 september 2011

Så sket det sig


med inskjutningen av nya bössan. Upptäckte igår kväll att jag inte fick ut magasinet och tänkte "vad i helsike är det nu då - är jag dum eller" ända tills jag började läsa manualen och upptäckte att det satt fel magasin i bössan i förhållande till pipa. Började leta febrilt efter rätt magasin men "icke sa nicke", något sådant fanns inte att uppbringa. Inte hittade dom något på Barracuda så det var bara att fara hem igen och ägna sig åt fönsterputs och andra dylika hushållssysslor.


Min vanliga otur, när det är världens vackraste höstdag som hade passat perfekt för inkjutning av bössa. Blir det jakt i morgon får jag som vanligt gå "bösslös".

3 kommentarer:

  1. Men du har en helskottas fin Nobs ialla fall! :o)

    SvaraRadera
  2. Ååh, så vansinnigt frustrerande! Undra hur länge du får vänta på ett rätt magasin då....

    SvaraRadera
  3. Jo fin är han allt, lill-Svante! Hoppas jag får magasinet under veckan!

    SvaraRadera