torsdag 24 november 2011

Hade bokat tid för nagelförlängning


men ångrade mej när jag såg på Lulu Carter tappa sina naglar på "Äntligen Hemma" häromkvällen. Ingen hit med såna naglar när man vill börja baka matbröd. 750 spänn åt skogen och naglar i degen. Nää avbokade det hela och åkte istället iväg till Birsta och Team Sportia och köpte mej ett par IceBug Pytho (water resistant och med broddar).


Till Svante köpte jag ett reflexkoppel och en rosa bubbelgumring från Arken Zoo när jag handlade kattmat åt Hasse.


Bara för att han är världens bästaste tånt och jag älskar honom så mycket!

1 kommentar:

  1. Nä de är inte så roligt när man bryter en nagel, ingen aning hur det är med lösnaglar. Men har funderingar på att skaffa då mina naglar spricker sig :S Tror att de kan bli bättre med nagelförlängnin eller kanske geletippar? ingen aning. Men är trött på att naglarna går sönder när jag jobbar så är bara att klippa ner dem :(

    O ett sånt koppel e super bra, man har dock ingen. Kanske man ska införskaffa nästa gång man är i en djurbutik, dvs om de har en.

    SvaraRadera