måndag 5 december 2011

Dag 12 en ras du skulle vilja ha!

Jakt PPK
Vill inte ha någon annan ras än norrbottenspets. Sen får dom fälla hur mycket päls som helst. Önskar innerligt att vi får möjligheten att skaffa en till så snart som möjligt. Då kan Micke och jag så småningom börja gå med varsin hund. LÄNGTAR.
Fast ibland (måste jag erkänna) kan längtan efter en ny ridgeback göra sig påmind, särskilt om jag springer på ett snyggt exemplar på stan. Ibland tror jag att jag vill ha en samojed men det brukar snabbt gå över.

2 kommentarer:

  1. Samojeder är så jäkla härliga, Teddys bästa kompis är samojed ^^
    Man ser också på Teddy om vi ser en samojed på långt håll så blir han överlycklig, men snabbt ledsen när han inte får komma fram och hälsa.
    Men nobsar är härliga dem med, jag hade velat prova på fågel med Teddy men verkar vara dåligt med de här i västerås -.-'

    SvaraRadera
  2. Ja just ja, tror jag har läst det tidigare i din blogg.
    Du och Teddy får ta en tur upp till Sundsvall till nästa jaktsäsong :-)

    SvaraRadera