måndag 20 februari 2012

Husses tur

Trött matte
 att vara hemma denna vecka. Själv låg jag på aga och sov skitdåligt i natt. Blev uppstigning strax efter kl 5. Huvudvärk från helvetet som hållit i sej hela dagen. Kände mej snurrig när jag körde till jobbet och glömde blinka vid ett tillfälle. Seg som kola i skallen och det kändes ibland som jag inte kunde tänka när jag fick samtal.

Trötta Coff
Coffy är trött efter en heldag med husse som innehållit en hel del burträning (och det går inte alls bra, jo så länge dörren till buren är öppen, stänger man burdörren bryter helvetet ut), besök av Sandra, Tommy och Lea. Hörde att Coffy t o m sprungit runt med Leas napp i munnen. Hur tusan får man sin valp att tycka att buren är den mysigaste platsen på jorden, som Svante tyckte.

2 kommentarer:

  1. Ja Tarro & Selene trivs utmärkt tillsammans :-)
    Om ni har nåt mjukisdjur så prova lägg det i buren. Första natten gnällde Tarro jättemycket och till sist kom jag på att ta fram några gosedjur och lägga i buren med honom och då somnade han direkt :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, Micke har provat det flera gånger idag!

    SvaraRadera