torsdag 16 februari 2012

Pyjamasbyxor!!

Pyjamasben
Pigg valp
Pyjamasbyxor är ett måste som nybliven valpägare. Sover ständigt beredd iklädd linne, sockar och pyjamasbrallor. Tur det för ikväll for Coffy är sängen vid halv 3 tiden, jag fick precis tag i svansen. Sen fort ut för kiss och bajs :-(

Dödstrött matte
Trodde sen att jag skulle få sova vidare men det tyckte inte Coffy som var hungrig och ville ha mat. Fick stå och vispa välling med honom på armen som en bäbis för att han inte skulle väcka hela huset med sina skall. Släpade sen ut min madrass på köksgolvet, la mej tillrätta så gott det gick men då skulle Coffy bita överallt, i mitt ansikte, min näsa, mitt gäddhäng, skådörrar mm mm. Ut igen i svarta iskalla natten för kiss och bajs. Har nu försökt att få sova men det verkar hopplöst. Lyckades få Coffy att somna i sängen när Micke var ute med Svante men så fort de kom hem igen vart det full sula i sängen, Svante blev arg och jag gav upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar