tisdag 20 mars 2012

14 veckor

Mysa
 är Coffy idag och man känner bägge testiklarna i pungen. Hade friskvård sista timmen så då tog vi bägge hundarna och gick till gravkullarna där vi släppte dom så de fick rejsa ordentligt. Efter rastning och lek stoppade vi in 2 skitiga hundar i bilen och for ut till Birsta. Coffy fick hänga med in på Arken Zoo men när vi handlade på ICA Maxi fick båda nobspojkarna vänta i bilen.

Tandkontroll
Så ikväll har det tuggats tuggben och Micke kollade tandstatus. Ser visst ut som han kanske har tappat en tand redan.

2 kommentarer:

  1. Du får investera i en ny cykel och komma igång. Jag cyklar mycket på somrarna! :-)
    Jag som gått hos tandläkaren sen 3-års ålder p g a mitt medfödda problem tål det mesta, de får göra vad de vill men just att dra tänder har jag alltid haft svårt med :-/ så jag är lite nervös men det går nog bra! :-) Åker på ca en timme...
    Förstår att du saknar kissen, de är speciella.
    Hoppas du får en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Ja jag lurar verkligen på det, har ju själv cyklat massor tidigare eftersom jag inte hade körkort förut.
    Hyfsat bra dag förutom något smärre utbrott :-)

    SvaraRadera