torsdag 22 mars 2012

Lustigt!

Funderar på bus
 När barnen var små gick jag och längtade efter att de skulle få tänder. Nu går jag och längtar efter att Coffy ska tappa sina valptänder. Han är vass som en gädda och snappar efter en hela tiden. Om han inte får bita och nafsa klagar och gnäller han och låter nästan som en bäbis.

Gullig
Coffys morrhår är vinklade framåt på ett lustigt sätt, inte raka som Svantes. Han har redan utvecklat tasstekniken som verkar vara speciellt för nobsar. Smyger som en katt och är emellanåt riktigt ondskefull. Flera gånger undrar man om det inte är en liten bit av Hasse i honom.

3 kommentarer:

  1. Kul att du hittade dig en cykel
    :-) här tinar som bara den så snart kan man cykla här också, efter den stora vägen iaf.
    Valptänderna är hemska! Skönt när de byts ut till vuxentänderna.

    SvaraRadera
  2. Vet att valptänder är vassa. Blev av med ett par skor och ett par byxor när jag var på Härkila och skulle "gossa" med de äldre valparna.
    Jag var deras tuggleksak och de somna aldrig som de mindre gör. Hemska ålder de där!
    Minns att jag spara en av Teddys tänder som jag fick tag på, tror att han åt upp de andra tänderna, då jag fick tag på tanden när jag märkte att han tugga på nått litet. (har dock inte kvar tanden :( )
    Förresten hur e det nu med Svantes ben?
    Roligt att du hitta en cykel :)

    SvaraRadera
  3. Här längtar jag efter att dom kommer och sopar bort gruset, var lite läskigt att cykla i det.
    Konstigt det där med valpar att det är så bitbenägna, man undrar ju om det kliar i valptänderna.

    SvaraRadera