måndag 5 mars 2012

Så här

Teeth
såg jag nog ut i morse när Coffy vaknade vid halv 4-tiden, såg nog likadan ut när jag kom körande på Södra Järnvägsgatan och upptäckte att det var svallis med stora hål i överallt. Samma min fick jag när jag först upptäckte att min dator var avstängd och samma min fick jag sedan när jag hade loggat in och läste på vår portal att all friskvård denna vecka var indragen.

Minen stannade kvar när det sedan blev stans jävla kö på telefonen och folk i princip ringde om nästan exakt samma sak. Man kan ju undra vad det är som är fel, är det de nya behörighetskorten, kortläsarna, usb-portarna, windows 7 eller netid som spökar???

När jag kom hem var Coffy vaken och det var "all time high". Naturligtvis lyckades han kissa i bäddsoffan under tiden vi försökte äta isterband. För 10 minuter sedan dånade han av i Mickes säng. Tack och lov. Känner att jag behöver vara för mej själv en stund.

2 kommentarer:

  1. Såna dagar har man lätt att hålla sig för skratt...
    Hoppas det blir bättre imorgon!

    SvaraRadera
  2. Verkar dröja med sovmornar hemma hos oss!

    SvaraRadera