onsdag 14 mars 2012

Som ett lamm!

Gulltuss
 Stoppade in hundarna i bilen vid 15.30-snåret och for iväg ner till jobbet. Micke hade bestämt hämtning kl 16.00. Passade på att rasta både Svante och Coffy. Bra träning för dom bägge två att gå längs järnvägen och bland en massa människor. De fick även träna på att sitta fint utanför entrén och hälsa på min chef!

Sötnos
 Sen vi kom hem från jobbet har det varit full sula i princip hela tiden. Skäll, morr, tugg och bit om och om igen. Tugga sönder skosnörena på husses kängor, bita i mattfransar, trasmattor, kuddarna i sängen, monstra i sängen under kuddarna, gräva i sängen mm mm mm.

Demon
Coffy är världens sötaste, mysigaste och goaste nobskille men ibland undrar jag om det inte gömmer sig en liten demon i den söta lilla kroppen eller om det möjligen är Hasses ande som flugit över. Man kan bli fullkomligt vansinnig emellanåt. När klockan var runt 20 och det fortfarande var full turbo och mina öron höll på att trilla av och jag själv höll på att bli en våt fläck, åkte dammsugaren fram, lite brum brum och Coffy somnade som en klubbad oxe. Äntligen fick Micke och jag en timme för oss själva.

2 kommentarer:

  1. Vår bebis somnar också av dammsugaren :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha, vi skojade faktiskt Micke och jag om vi skulle behöva stoppa Coffy i buren i bilen pch köra en sväng för att han skulle somna igår kväll! Men dammsugare FTW!

    SvaraRadera