onsdag 25 april 2012

Hemlagat!

Matlådekasse
 Micke blev inte lika förtjust i den nya matlådekassen jag införskaffade igår. Jag tycker att den är jätte söt men han tycker inte att den är tillräckligt manlig så nu får jag ta hand om matlådorna.
Gräddning pågår
 Gräddar pannkakor för att hålla mej vaken. Natten till idag var en katastrof så den ska vi inte prata om och Micke är på "hejsan hoppsan" med jobbet.
Killarna chillar
 Nobspojkarna och Nickelback gör mej sällskap.
Inspektion
 Bäst att kolla att matte har dukat rätt.
Färdigt
Det färdiga resultatet, mina bästa pannkakor, drottningsylt och vispgrädde. Undrar nu bara hur resten av kvällen ska gå, den höll för en stund en sluta i katastrof. Jag tänkte mej inte för och släppte hundarna på gravkullarna utan att ta av Svante selen, varpå det som inte fick hända hände. Coffy fastnade med käken i sälen och där stod jag med 2 hysteriska hundar som skrek som bara nobsar kan skrika. Häller gäller det att hålla sig lugn tänkte jag och kämpade som en idiot för att få loss Coffy. Lyckades med bara ett blödande sår på min högra tumme. Vad jag kan se så ser Coffy oskadad ut, tänderna verkar vara i behåll och just nu försöker han äta upp hallmattan.

Efterrätt

3 kommentarer:

  1. Gilar matlådekassen, Niklas hade nog inte velat ha med den till jobbet av samma anledning som Micke.
    Inte roligt när sånt händer, men de verkar ju ändå vara ok med honom.

    SvaraRadera
  2. Fiiin kasse. Oj vilken tur att det gick bra med Coffy! Otäckt sånt där. Min natt var inte hller rolig, har sån jäkla hosta så jag är sår i halsen. Varit till frissan idag, bild finns i bloggen. Jag är jättenöjd.

    SvaraRadera
  3. Tack! Ja det är så skönt när de pysslar om håret.
    Nej jag har aldrig provat kan jang, får ta och göra det.

    SvaraRadera