söndag 1 april 2012

Hund eller katt!

Hoppsan
 Har ju flera gånger om undrat om inte en bit av Hasses ande flugit in i Coffy. Idag tog jag honom på bar gärning när han var på väg upp i vardagsrumsfönstret där Hasse tyckte om att sitta och spana på fåglarna.

Siames
 Jag som växt upp med en siames tycker att det finns en viss likhet.

Spana
Kajorna utanför är jätte spännande
Haft storstädning på förmiddagen och då passade jag även på att nobsanpassa fönstret lite. For sen till Birsta och köpte mer hundgodis, tuggben och bajspåsar. Allt har en strykande åtgång. Påskpresenter till barnbarnen är fixade och Micke hittade sig en jacka på Handelshuset.

3 kommentarer:

  1. Har sett Teddy vissa gånger stå vid fotändan vid bäddsoffan och kika ut.
    På gymnasiet så hade vi soffan vid fönstret och där satt han gärna och spana ut.
    Skulle vilka ha nått vid fönstret så Teddy kan kika ut, men vi har varken plats och de känns dumt att ställa nått framför elementet.
    Tycker att de ser lite mysigt ut när de sitter och kikar ut :)

    SvaraRadera
  2. Haha ja det är nog så att Coffy fått en del av Hasses ande :-) så söt han är!
    Många hundar älskar att sitta och titta ut genom fönster. De vill ha koll på vad som händer :-)
    Vi har haft en underbar helg och njutit massor ute i govädret tillsammans med resten av min familj :-)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också det ser mysigt ut när de tittar ut genom fönstret. Verkar ju vara många spetsar i alla fall som gillar det. Min Ridgeback var inte mycket för att kolla ut, hon var mer en soffpotatis.

    SvaraRadera