onsdag 13 juni 2012

Coffy 6 månader!

Vatten - läskigt!
 Idag blir vår allra finaste Coffy 6 månader. Älskar honom fast han är ett monster. När jag ringde upp Micke från lägenheten var Coffy fastbunden i skruven på gården. Så länge han inte lyder och lyssnar på oss utan bara ska jaga trastar kan vi helt enkelt inte ha honom lös.

Kikar
 Sitter i lägenheten och våndas över min flygresa till Göteborg, hur ska jag packa, ska jag packa om?? Vilka kläder/skor ska jag ta med mej. Ska jag tvätta fönster - dom har inte blivit tvättade på hur länge som helst??!! Är det någon idé?! Säljer vi lägenheten måste dom ju tvättas en gång till.

Trastspaning
Har öppnat alla fönster och inte en endaste fin fågelsång hörs. Bara trafiken, tråkiga gråsparvar och gammgubbar som hostar + tvättmaskinen som brummar. Drömmer mej bort till "Västerbränslan".

2 kommentarer:

  1. Grattis Coffy!
    Man älskar verkligen sina djur även om de är monstriga. Hoppas dock att Coffys monsterfasoner avtar med åldern. När han blivit könsmogen och klarat av värsta hormonerna kanske han lugnar ner sig sen.

    SvaraRadera
  2. Tror att Coffys monsterfasoner kan visa sig vara bra i skogen - hoppas det i alla fall. Sen skall det nog bli ordning på honom också. Saknar Micke och vovvarna ikväll!

    SvaraRadera