måndag 18 juni 2012

Hemma igen!

Linus - en nobshäst
 Efter jobbet fick jag äntligen komma hem till stugan och träffa Micke och mina nobspojkar igen. Blev en lång dag. Var uppe före kl 5 och vid 6-snåret var jag redan igång och putsade fönster. Har ringt som tusan på jobbet.

Linus och Greylad
Hästarna kom i lördags när jag var borta. Coffy har redan smakat på elstängslet men tuff som han är verkar det inte bekomma honom så mycket. Var naturligtvis ute i hagen en sväng och rullade sig i hästskit och smörblommor.
Varmt och soligt med +20 grader men så fort vi kom hem blev det mulet och myggrikt. Tror nästan att det börjar regna snart.

1 kommentar:

  1. Skönt att vara hemma igen förstår jag. Här blir det en regnig dag idag. Hoppas på soligt & fint under midsommarhelgen! Vi åker till min mamma & bonuspappa och mina systrar med familjer kommer dit och vi ska fira ena syrran som fyller 30 år :-)

    SvaraRadera