torsdag 5 juli 2012

5 juli!

Solstollar
 I morse blev det morgonfika ute på bron. Killarna myste i solen.

Nudisten
 Micke tog sig ett dopp men jag har fortfarande inte badat. Skandal.

Rull-totte
 Hundarna tyckte att det var lite väl varmt idag och badade även dom.

Ansmygning
 Efter badet blev det lek och bus.

Nu kommer jag
 Gräsmattan är bra att busa på.

Passa dej
 Mötte mäklaren vid huset på förmiddagen. Värdering måste göras för att banken ska låna ut pengar till oss.

Tjolahopp
 Vi är lika ivriga som Coffy och vill flytta in med en gång men allt tar sin tid.

Bus
 I morgon har halva semestern redan gått och jag fattar inte var tiden har tagit vägen. Känner mej inte ett dugg utvilad och har ingen semesterkänsla för fem öre. Skumt.

Spike

1 kommentar:

  1. Nej jag fiskade inte då, men idag har Martin & jag varit och fiskat :-) dock fick vi inget, inte ens nåt napp så de var inte alls på taget ikväll.
    Härligt när ni får flytta in i huset, förstår att ni längtar. Så härligt för hundarna att kunna busa och härja :-)

    SvaraRadera