lördag 21 juli 2012

Hundjävel!

Tuggad
 Medan vi borstade tänderna i kanske 5 min sprang Coffy och Svante upp på övervåningen. Jag trodde de skulle hoppa upp i sängen som de brukar göra men icke. Coffy styrde istället kosan in i vår nya fina "walk in closet" och satte tänderna i min ena bröllopssko. Förbannade hundjävel kände jag och var som ett åskmoln när jag kröp i säng. Tänk att man inte kan vända honom ryggen i 5 min så har han hittat på nåt jävulstyg.

Oskyldig som ett lamm
 Kolla här ligger han på hallgolvet och ser ut som ett oskyldigt lamm. Tur att det finns barngrind i trappan. Folk som möter oss ute brister ofta ut "å vilka fina hundar, vad lugn och snäll han verkar". Ja tjena, de skulle bara veta........

Stugsoffan
Svante njuter i fulla drag av att åter kunna ligga i bäddsoffan som vi haft i stugan. Är jätte glad att vi bestämde oss att skifta bäddsoffor.

2 kommentarer:

  1. Känner igen mig precis! Teddy var hemsk när han var liten. Och tråkigt nog så börjar de komma tillbaka -.-'
    Han har gjort jätte dumma grejer denna veckan :( Så denna veckan har Teddy kommit tillbaka och blivit en hundjävel han med.

    SvaraRadera
  2. Och det jobbiga är att dom är så gulliga och man förlåter att dom är "hundjävlar" ibland!

    SvaraRadera