söndag 30 september 2012

Morgonstund!

Soffpotatis
 Morgonstund har guld i mund brukar det ju heta och jag kan i och för sig hålla med. MEN att behöva springa upp 2 gånger vid 3-snåret gillas inte och jag hade definitivt inte ""guld i mund".
Smygtitta
 Att jaga med Coffy på förmiddagen var klart ingen hit. Han blev helt omedgörlig hela sena eftermiddagen och kvällen. Ville gå ut flera gånger utan att egentligen vara kissnödig så efter att ha fått sova 3 hela nätter blev det till att kliva upp i natt igen. Först ut för att kissa, sen ville inte Coffy följa med upp i sovrummet utan jag hörde hur han sprang runt på nedervåningen och pep. Alltså upp och ut igen och denna gången var det bajs som skulle ut. Suck!!!
Spana på nobsvis
 Hade sen jätte svårt att somna om, låg vaken över en timme så jag kände mig ganska så mosig när Coffy väckte mig vid 7-snåret. Då var Hacke Hackspett i full gång med att hacka på husväggen. Talgoxarna var i gång med att äta och både Tord och Smalare än Tord fanns på plats.
Ogilla
Att Micke sen låg kvar uppe i sovrummet och sov vidare gillades definitivt inte av Coffy. Han protesterade högljutt vid grinden till trappan. När han sen hörde att husse klev upp började svansen guppa på ett helt oemotståndligt sätt. Finns det något gulligare än guppande nobssvansar???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar