lördag 22 september 2012

Shoppingtur!

Hundprylar
 I natt blev det ingen ordning, fick gå ut mitt i natten med Coffy som ville kissa, sen ut igen 05:13, trodde inte jag skulle somna om men helt chockad vaknade vi 08.55. Blev en konstig start eftersom jag gärna hade hängt på låset i Birsta. Men det gick bra ändå.
Supersuddig Bergfink
 Vi startade med ÖB, sen Arken Zoo där vi vägde Coffy som nu väger 13,3 kg. Köpte en dragsele, en klövjeväska, hundmat, tuggben och levergodis. Fortsatte sen till Bauhaus, McDonald och sen Granngården. In en sväng på Handelshuset och sen förbi svärmor på eftermiddagsfika. Ösregnat sen vi for hemifrån, blev alldeles i extas när jag såg en Bergfink nedanför fågelbordet men det gick inget bra att fota genom fönstret. I morgon ska jag hänga upp alla godsaker vi köpt.
Provar klövjeväskan
Coffy provar klövjeväskan medan Micke monterar handdukstorken i badrummet. Äntligen får jag ha en hund som kan ha klövjeväska. Har drömt om det hur länge som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar