måndag 15 oktober 2012

Dr Jekyll/Mr Hyde!

Gosiga Coffy
 Ja herre gud säger jag. Vet inte om Coffy tyckte att jag borde straffas på något sätt för att jag for till jobbet i morse medans Micke blev kvar hemma. När jag kom hem blev han helt omöjlig. Förutom att han som vanligt la sig och sov när vi åt kvällsmat så var det ett liv utan dess like. Och jag vet inte hur många gånger han försökte jucka mot mig. Trodde att jag hade fått honom att sluta upp med de där dumheterna.
Coffy the Monster
Börjar ge upp hoppet om att Coffy ska bli en snäll, mysig och gosig hundkompis. Han skäller hysteriskt, han bits, nafsar, juckar och vill inte vara inomhus. Fantastiskt nog fick vi faktiskt nyss se 2 st avsnitt av Dexter säsong 6 så det kanske finns hopp ändå. Tänk att 2 hundar kan vara så totalt olika. Coffy är den totala motsatsen till hur Svante var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar