onsdag 10 oktober 2012

Mr Fuffens!

Uppför trappan
 Coffy har en lustig egenhet och det är att han rusar upp på övervåningen när man har varit ute med honom på kvällen. Han vill liksom inte vara nere med Micke och mig i köket. Man hör hur han skäller och lever om och man vet inte vad han har för fuffens för sig.
Upp i sängen
 Det är nästan så jag har fått för mig att han liksom vill att vi också ska komma upp och vara däruppe. Han busade som värst i sängen när jag kom upp med kameran men kom av sig då en fluga började surra runt uppe i taket.
Spökhund
 Men det var inte lång stund han låg stilla innan det var full fart igen.
Tittut
En snabb titt ut genom fönstret för att se om det händer nåt. Om han ser något kan man ju undra eftersom det är kolsvart ute nu. 
Micke gick "Tron-rundan" efter kvällsmaten, det mörknade snabbt så han fick tända pannlampan sista biten. Jag passade på att träna lite, hämta mer ved och hänga tvätt medan de var borta.
Försöker även lära Coffy lite tokigheter som snurra, rulla, krypa, sitt, ligg, stå och slalom. Han tycker att det är väldigt kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar