söndag 25 november 2012

Det händer grejer!

Hmm är det här man går in?
 Hade just varit ut och hämtat in ved så råkade jag kika ut genom fönstret. Ser ut som att det är någon som vill hälsa på hos Coffy.
Ingen hemma!
 Snopet! Ingen Coffy hemma idag, han är i skogen med husse.
Äntligen
 Så hände det äntligen. Det som jag väntat på så länge. Tråkigt bara att inte Micke är hemma så han fick uppleva domherrepremiären.
Dubbeldom
 Extra kul att dom dök upp lagom till min namnsdag så att jag fick mig en fin namnsdagspresent.
Röd och fin
 Bilderna blev väl sisär, pappa ringde när jag var på G att fota så jag försökta fota med en hand samtidigt som jag pratade med honom i mobilen.
Flaxa lite
Nu hoppas jag att det kommer fler och att de stannar till jul.
Micke hjälpte mig igår att byta till LR-pipan på min Sako Quad och sen sköt han in den. Skulle testa den idag, sköt på 3 st nötskrikor och missade allihop. Kändes inte bra alls. Hämtade tavlan från garaget, ställde ut den nere på lägdan och sköt 4 skott. Ett skott träffade inte tavlan alls men 3 tog bra så nu begriper jag inte alls vad det är för fel. Hur kunde jag missa??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar