torsdag 29 november 2012

Hundleksaker!

Extreme hundleksak
 Har svårt att låta bli att köpa hundleksaker. Vill ju att Coffy ska ha leksaker, det är bara det att de kan inte ligga framme hur som helst som jag är van. De andra hundarna jag har haft har ju aldrig haft sönder några leksaker. Coffy bara MÅSTE ha sönder prylarna.
Lick treat
 Fick SMS att prylarna jag beställt från Häromi Hundtillbehör fanns att hämta i spelbutiken i Matfors så efter träningen på artrosskolan hämtade jag ut paketet.
Nöjd nobs
Skulle egentligen bara beställa rollon-förpackningen Lick treat som jag var nyfiken på att ha i jackfickan istället för en massa godis som kladdar men man var tvungen att beställa för ett visst belopp så då klämde jag i med 2 st hundleksaker varav den ena blev väldigt populär. Men naturligtvis har Coffy redan råkat göra ett hål i den mest tåliga leksaken. Förvånad. Näää inte alls. Och då har han ändå bara fått leka med den under uppsikt.
Ja ja, i morse sket han i alla fall som vanligt och likadant efter jobbet men nu har jag nyss kommit hem med Coffy efter en promenad upp till Västergård och tillbaka på över en timme. Tror ni att han sket, NIX, jag blir galen, ska jag behöva gå ut mitt i natten i kväll igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar