söndag 25 november 2012

Julklappstips!

Mina egna nallar
 Julen närmar sig med stormsteg och jag måste bara få tipsa om de fina nallarna mm som Karin gör. Kolla in hennes fina sida som du hittar hos Kenth Bears
Ekorrinvasion
 Sen är ju faktiskt ekorrar något av det gulligaste som finns så här kommer några fler ekorrbilder. I morse väckte Coffy oss redan 04.15, då var han minsann både kiss- och bajsnödig. Och det var inte så att han var dålig i magen, nää fina bajskorvar klämde han ur sig nere vid infarten till Maltes gård. Vart på riktigt dåligt humör så jag hade svårt att somna om och när Coffy bestämde att det var färdigsovet kl 7 kände jag mig riktigt grinig. Huvudvärk, ont i kroppen och en nobstass som river en i ansiktet får en inte precis på bättre humör.
De tre bröderna??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar