torsdag 13 december 2012

Luciafirande och 1-årskalas!

Lucia-ljus
 Idag är det Lucia och det här är det enda ljusen jag har fått se idag. Missade Lucia-firandet på jobbet eftersom jag skulle åka till artrosskolan. Däremot avklarades finalen i SH på morgonen och jag slutade som förlorare och måste ha SH-diplomet hängandes synligt vid min arbetsplats ett helt år.
Glögg, pepparkakor och hoppande jävlar
 Firade lite Lucia när vi kom hem från jobbet med glögg, pepparkakor och "hoppande jävlar" som var så goda att jag knappt kunde sluta äta.
Födelsedagsnobsen
  Coffy blev lite sugen på att smaka han med eftersom det luktade bacon.
Paketöppning
 Efter maten var det dags för paket-öppning. Coffy fyller ju faktiskt hela 1 år idag.
Skälla lite
 Det första  paketet innehåll några torkade små korvar som försvann i ett nafs.
Å ett till paket
 Men sen kom det ett paket till.
En lite gosig räv
Och det innehöll en gosig liten räv. Men räven får han bara leka med under uppsikt av husse eller matte för annars kommer han att slita sönder den på 10 sekunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar