onsdag 9 januari 2013

Januarisol!

Inlagd gurka
Passade på att lägga in lite gurka i morse. 09.45 åkte Coffy ut i hundgården, då började han bli jobbig. Går inte att ha honom inne när han sätter igång med sina dumheter.
Hej hej Tomten
 Efter lite lunch bestämde jag mig för att gå ut på en ordentlig promenad. Vädret var helt underbart och jag behöver verkligen få friskluft och en rejäl dos med solljus.
Vintervy
 Så här fint och vintrigt ser det ut just nu.
Blå himmel
 Himlen var verkligen oskyldigt blå.
Flygplan
 Undrar var det här flygplanet skall någonstans?
Vintersol
Travhästarna fick också komma ut och lufta sig i det fina vädret. På vägen hem hälsade jag på Bertil i Tallbacken. Han har en 2-årig jämthundstik och precis som jag misstänkte så löper hon just nu. Tyckte ju att jag såg lite rosa i kissfläcken i snön som Coffy skulle tokslicka på och så blev han jätte pipig och jobbig och ville inte gå hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar