tisdag 15 januari 2013

Tulpanens dag!

Med en enkel tulipan
 Det var visst Tulpanens dag idag fick jag höra så det blev 2 st buketter med hem från blomsteraffären. Gillar verkligen tulpaner, de ger ifrån sig ett så häftigt frasande ljud när man pysslar med dem. Svårast var att välja vilken färg jag skulle ta.
Tulpanfrossa
Piggar upp lite hemma, mörkt och dystert idag. Snöar lite märkte jag när jag var ute med Coffy nyss och naturligtvis kom det en timmerbil. Jag hatar fan timmerbilar. Fick slänga mig upp på en snövall med Coffy som stretade emot och var bångstyrig. Vi mötte 2 st på hemvägen från Lucksta. Micke mötte en när han rastade Coffy direkt efter jobbet och nu kom alltså en till. Måste vara någon superskogsavverkning någonstans eftersom timmerbilarna kör i skytteltrafik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar