fredag 1 februari 2013

Trötta!

Snurrig
 Äntligen fredag och det är precis som vanligt. Vi är dödströtta och jätte tråkiga. Ingen ordning på nånting.
Utslagen
Inte har vi orkat handla heller så det blev ingen kvällsmat. Jag blev ju bjuden på smörgåstårta och alkoholfritt bubbel på eftermiddagen eftersom vår nya arbetsplats skulle invigas så jag var inte särskilt hungrig.  Vi på Helpdesk har flyttat upp en våning tillsammans med Driftcenter och därmed bildat Servicedesk.
Nu sitter jag på pass vid köksbordet och hoppas att den lilla musen ska dyka upp igen så jag får ett bra foto. Den var där nyss men hann försvinna innan jag fick arslet ur vagnen och hann byta objektiv.  La en massa ost utanför hålet i väggen men nyss kom Micke och plockade bort alla ostbitar och förstörde mitt fredags mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar