tisdag 12 mars 2013

Åsikter!

Ha åsikter
 Har varit en tuff dag, jag sov jätte dåligt, vaknade flera gånger. Hade halsbränna, Coffy försökte jucka på mig och sen ville han gå ut och kissa strax före kl 3. Var som ett vrak när det var dags att gå upp och fara till jobbet. När vi kom hem från jobbet var det fullt ös som vanligt, fast kanske t o m lite mer än vanligt. Coffy verkar väldigt uppjagad. Någon/några har varit här runtomkring och kört snöskoter medans vi varit på jobbet så jag misstänker att Coffy har skällt en hel del och jagat upp sig massor.
Tjäder
På vägen hem hämtade jag ut mitt senaste Tradera-köp. En cool skolplansch av en tjädertupp. Den var jätte fin. Kanske är det den enda tjäder man får se. Verkar ju helt hopplöst att få skjuta någon. Måste nu fundera ut något bra ställe att hänga upp den på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar