torsdag 7 mars 2013

On the roof!


On the roof-dog
 Solen tar hårt på Coffys snökulle i hundgården. I stället har han upptäckt att det går utmärkt att sitta på taket till hundkojan. Han gillar verkligen att vara ute och spana.
Stenar
 Stenar tycker jag mycket om, gillar att samla på dem. Inte vill jag göra mig av med dem heller. Minns att Micke höll på att bli tokig när jag skulle flytta upp till Sundsvall eftersom jag envisades med att släpa med mig allihop.
Ljusstake
Kanske det börjar hända något. Har fått kallelse till ny röntgen av knät för att se om min artros har blivit sämre. Tänk om det blir knäoperation ....... ska jag .... eller ska jag inte ......???!!!
Lampfot
Nu är Coffy anmäld till "Riks" trots att han bara har en halv svans och förmodligen kommer att se ut som en kinesisk nakenhund när det är dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar