torsdag 4 april 2013

Kvällsaktivitet!

Kvällsjobb
 Ser ut som att vi är ena riktiga datanördar Micke och jag (och det är vi nog också) men i kväll är det så att Micke ska jobba hemifrån. Nytt försök till ändring av telefonilösning görs ikväll. Jag tänkte väl "sympatidatta" lite men det beror liksom lite på vad Coffy har för planer för aftonen.
Tråkig medicin
 Tålamod är jag inte precis känd för att vara utrustad med. Har varit duktig idag enligt min egen åsikt och faktiskt ätit 3 st Panodil Forte utav rekommenderad dos på 4 tabletter. Knät gör fortfarande ont och känns väldigt svullet. Hallå, trodde liksom tabletterna skulle göra verkan direkt.
Tröstegott
Nää får väl trösta mig med lite annat gotta då. Fast dom här mumsbitarna är livsfarliga, har man börjat kan man nästan inte sluta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar