måndag 27 maj 2013

Lugna stunder!

Kopplar av
 Nu har Coffy nog vant sig vid att Guran rullar in kl 7 och börjar jobba. Han skäller till en stund men det tycker jag inte gör något. Sedan kunde han faktiskt koppla av och somnade en liten stund. Sen fick han hänga med mej upp på övervåningen medans jag kollade på 2 avsnitt av The Tudors samtidigt som Guran bytte badrumsfönstret. Nu är det bara 2 fönster kvar som ska bytas.

Sover räv
Äntligen börjar jag sakteligen må bra igen men jag blev alldeles svettig, trött och slut när jag gick en lunchsväng med Coffy. Häften av all penicillin är nu uppäten. Jag äter 6 tabletter om dagen, 2 varje gång. En riktig dunderkur så jag hoppas för mitt liv att jag aldrig någonsin mer får halsböld.
Otroligt Coffy kunde vara i hundgården hela eftermiddagen utan skallhalsbandet och han var helt tyst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar