måndag 24 juni 2013

Det går framåt!

Takjobb
 I dag rev Guran bort de sista takplåtarna och Micke lastade dem på en gammal lastbil. Skönt att vi blir av med eländet direkt. Känns tråkigt att ha en massa gammal takplåt som ska ligga och skräpa.

Takplåtar
 Det ser tungt ut, hoppas den lilla gamla lastbilen håller till att frakta bort plåtarna.

Målar fönster
 Micke fortsatte måla sovrumsfönstren.

Det blommar
 Det blommar fint just nu.

Färglatt
En del växter har fått ett konstigt utseende, som kirskålen som växer på framsidan.
Har varken semester- eller sommarkänsla. Det blåser kallt ute, jag fryser, får massor av myggbett och blev biten av en jävla blinning i stortån när jag försökte hitta semesterkänslan genom att ligga i hängmattan. Nu är stortån apsvullen så jag tvivlar att jag får på mig ett par skor.
Undrar om jag inte tycker bättre om vintern ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar