söndag 28 juli 2013

Fullt upp!

Skogsödla
 Coffy låg och sov i hundgården när jag plötsligt såg att han for upp och började intressera sig för något utanför. Blev nyfiken och såg att den var en liten fin skogsödla som fångat hans intresse.

Lite blyg
 Skyndade mig in efter kameran men ödlan var lite svårfotad sen hade jag inte så värst mycket tålamod att försöka få till en bra bild i hettan som varit hela helgen. Lätt att tappa humöret när det är så här varmt och klibbigt.

Riddarsporre
 Passade på att ta en bild av den fina riddarsporren som växer på helt fel plats.

Hallon på G
 Hallonen börjar mogna. Tiden räcker inte till, det är så mycket jag vill göra.

Fågelbad
Micke och jag fick en present igår kväll. Ett jätte fint fågelbad. Tyvärr har jag inte sett några fåglar bada i det ännu men Coffy passade på att dricka av vattnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar