onsdag 17 juli 2013

Gräsklippning!

Gräsklipparmiddag
 Stod på programmet efter jobbet - om det inte regnade - och det gjorde det faktiskt inte. Solen lyste och det var 21 grader varmt. Då fanns det inte tid att laga mat. Nää i ett huj körde jag igång med klippningen och när Micke hade gått "efterjobbetrundan" med Coffy hjälpte han till. Allt blir liksom mycket roligare när man jobbar i lag.

Inramad födelsedagspresent
Gick sen en riktig långpromenad med Coffy. Tänkte gå en ny runda men den blev bara katastrof. Jag höll på att bli uppäten av mygg och blev nerdragen i en dypöl av Coffy så det var bara att vända om och gå den gamla vanliga rundan. Fick lova att duscha när jag kom hem och slängde in skor, strumpor och byxor i tvättmaskinen.

Ramade in den fina planschen jag fick av Jakob och Signe i födelsedagspresent. Hittade en fin ram på Gallerix som jag släpade till bilen på lunchen. Nu ska vi bara fundera ut en bra plats där den ska hänga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar