lördag 6 juli 2013

Hummersåsglass och Trolska skogen!

Provsmakar
 Signe älskar fiskbullar med hummersås. Hon gillar det så mycket att hon ville prova att göra en glass av hummersåsen som blev kvar efter kvällsmaten i går. Men jag tror att hon tyckte att oboyglassen blev godare.

Söta små stugor
 Är faktiskt stolt över mig själv som fattade mod och vågade köra med Jakob, Signe och Coffy ända ner till Trolska skogen vid Mellanfjärden.

Peppade
 En riktigt fin tur, vackra miljöer och skojiga saker att titta på.

Coffy följde med
 Eftersom hundar fick komma in på området så fick Coffy följa med. Han skötte sig exemplariskt till min stora förvåningen. Det enda var väl att han skulle sprätta våldsamt med bakbenen på flera ställen trots att han varken kissade eller bajsade.

Sömnig drake
 När Jakob och Signe gick in i draken väntade Coffy och jag utanför. Tänkte att det var bäst så.

Mot trollen
Trollen var lite småläskiga tyckte Signe men jag och Coffy undvek dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar