onsdag 24 juli 2013

Idioter!








Jag begriper inte vad det är med folk egentligen. Den här synen möttes Micke av när han gick den vanliga "eftermiddagsrundan" med Coffy. Det är ju inte så man slår klackarna i taket och jublar precis när man ser att det hänger remsor med toapapper och handdukar i träden och det ligger fullt av glassplitter på backen.
Vi hjälptes åt att sanera men glassplittret var inte lätt att få upp så jag hoppas verkligen Coffy slipper få in något i tassarna. 

Idioter som skräpar ner i naturen är absolut det värsta jag vet. Blev på så dåligt humör att jag glömde bort att vara nervös över operationen jag (fick veta tidigare idag hos ortopedläkaren) ska göra. Jag vet inte när den blir av men nu kommer jag att få en knäprotes inopererad i mitt högra knä. Ortopedläkaren visade röntgenbilderna jag tog tidigare uppe på Härnösands sjukhus och det var ingen rolig syn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar