torsdag 31 oktober 2013

Det kom paket!

Frostig morgon
 I morse var det alldeles vitt, frostigt och krispigt ute när jag vaknade. Har mest varit mulet resten av dagen och regnskurarna har avlöst varandra.

Paket 1
 Micke hade med sig ett paket till mig som låg i brevlådan i går. Det var ett litet paket från min gode vän Angela och innehöll följande: en bok, en påse bilar (som är slut nu) och ett kort om snabbt tillfrisknande. Tusen tack Angela - jag blev jätte glad och jag har INTE ätit upp alla bilar själv. Micke fick också smaka.

Paket 2
 Senare igår kväll for Micke in till Matfors och hämtade ut sitt paket som var från Jakob. Han hade ritat en fin pipa på utsidan av paketet som postutlämnaren kommenterade :-)

Innehåll
 I paketet låg en fin pipaffisch som så småningom ska ramas in och hängas upp på väggen.

Träningskompis
 Sen fortsatte Micke bort till Kvarsätt och köpte en motionscykel som han hittade på Blocket. Den ska bli min träningskompis om sisådär 6 veckor.

Viking 30 är på plats
Idag kom Viking 30 på plats och så här blev det. Det är inte klart runtomkring ännu. Skall målas och fixas till, sen ska det upp kakel runtomkring spisarna men det blir en senare fråga eftersom köket ska totalrenoveras framöver. I kväll får vi provelda lite försiktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar