lördag 16 november 2013

Böjningar!

Det går trögt
 Det går fruktansvärt trögt med böjningen av knät. Jag håller på att bli galen. Ont som fan gör det också.

Här tar det stopp
 Redan här tar det stopp, kommer inte längre bak med benet. Gör ju övningarna 3 gånger om dagen som jag fick av sjukgymnasten på sjukhuset. Måste nog ta kontakt med sjukgymnasten på Hälsocentralen i Matfors nästa vecka för att se om jag kan lägga till några övningar och kolla om allt är som det ska. Måste nog ringa om mer smärtstillande också. I natt har det varit ett helvete, låg vaken från 02.50-ca 04.30.

Såret läker bra
 Kan ligga på höger sida om jag lägger en kudde eller filt mellan knäna. På andra sidan är det konstigt nog svårare.

Tjäderspel
Igår kom det här roliga vykortet med posten som jag ropade in på Tradera. Trodde i min enfald först att bilden skulle vara större, hade inte fattat först att det var ett vykort men i slutändan blev det coolt ändå.
Nu på morgonen är himlen klarblå och det är redan +8 grader ute. Helt sjukt, det ska ju vara vinter nu. Tyvärr blåser det mycket och i natt ska det tydligen bli storm. Blir intressant att se om det kommer att bli strömavbrott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar