söndag 10 november 2013

En snabbis!

Gråspett
En snabbis blev det idag av min favorit gråspetten. Den satt och tryckte ganska högt upp i björken så det var svårt att fota. Hade hoppats att den skulle förflytta sig ner till talgbollarna men icke. En nötskrika som kom flygande och skränade för fullt skrämde bort den.

Annars har det inte hänt så mycket. Micke har suttit och jobbat flera timmar. Jag har löst korsord och toksurfat och haft tråkigt. Å strax före kl 5 i morse blev jag väckt av att min telefon ringde. Då var det Driftcenter som var helt uppjagade över att Micke inte svarade på sin telefon. Så himla typiskt ändå hade Micke fixat allt som skulle fixas, trots det måste det ringas och kontrolleras. Hade svårt att somna om sen. Fattar inte varför de måste ringa mig bara för att vi är gifta med varandra.
Dagarna blir långa och tråkiga när man inte riktigt vet vad man ska ta sig för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar