fredag 22 november 2013

Kyligt!

Isrosor
 Kyligt börjar det bli nu på morgonen, både inne och ute. Blir till att tända i spisen direkt när vi kliver upp. Går mycket ved nu när jag är hemma om dagarna.

Fullt med isrosor
 Blev en utflykt in till Matfors på eftermiddagen för att träffa sjukgymnasten. Hon mätte både hur mycket jag idag kan böja på benet och hur mycket jag kan sträcka ut det rakt. Fick sedan tips på nya övningar för att fortsätta kämpa upp rörligheten sen blir det ny träff om två veckor. Jag var inte onormalt på något sätt utan hade väl ungefär lika dålig rörlighet som de flesta knäprotesopererade har efter 4 veckor.

Bästa boken
Har börjat läsa en av de nya böckerna jag skickade efter och den är så oerhört spännande att det är svårt att lägga den ifrån sig. Fast jag blir tvungen att pausa ibland just på grund av spänningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar