måndag 18 november 2013

Långtråkigt!

Mystisk himmel
 Sov dåligt i natt, vaknade flera gånger och svettades. Jag som varit så glad att svettningarna upphörde i samband med operationen men nu verkar de ha kommit tillbaka igen. Lyckades somna bara för att vakna av att en mus gnagde vansinnigt högt någonstans ovanför taket i sovrummet. Sen väckte Coffy oss redan före kl 5 och var kissnödig. Bara att kliva upp med Micke som skulle iväg och jobba.

Never Ending Story
 När Micke åkt till jobbet somnade Coffy och jag kollade klart på Johan Falk - 107 patrioterna på TV4 play. När filmen var slut och jag råkade kolla ut genom fönstret såg himlen så här mäktig och mystisk ut. Kom direkt att tänka på min gamla favoritfilm "Den oändliga historien" när ingentinget kommer och ska sluka världen.

Magi
 Roade mig sedan med att ringa ortopedmottagningen på Sundsvalls sjukhus för att be om mer smärtlindring och sedan sjukgymnasten för att boka tid. Sjukgymnasten berättade att de är de första 4 veckorna som är värst och som brukar kännas helt hopplösa och jag skulle fortsätta använda bägge kryckorna.

Fina armbandet
 Tog mig ner till brevlådan och det var MYCKET trevlig och rolig post till mig idag. Först det fina armbandet jag beställde av Ingrids Tennsmycken.

Överraskning
Sen kom den här smarrigheten från min svärdotter som är lika galen i julskum som jag är. Får se hur länge jag kan hålla mig innan jag öppnar påsen och frossar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar