onsdag 13 november 2013

Närstudie!

Arrogant
 Coffy har verkligen sina stunder och han är absolut inte som någon annan hund jag har träffat på. Han är uppkäftig, kaxig, arrogant, har tusen åsikter men kan emellanåt vara lite gosig.

Självsäker
 Eftersom jag inte kan rasta honom har han i eftermiddag fått följa med husse Micke in till stan på jobb. Så nu är det tomt, ensamt och långtråkigt som tusan här hemma. Tur att jag har radion som håller mig sällskap, ska försöka hålla mig vaken och inte sova något eftersom jag sover dåligt på natten. Värre har det blivit sen jag slutade med kvällsmorfintabletten.

Gullig
 Vet inte om jag var lite övermodig igår och gick för lång lunchpromenad och sen hängde med till ICA Matfors igår kväll för att veckohandla. Idag har jag tyvärr mer ont i knät och runtomkring än i går.

Uppkäftig
 Skulle ju hemskt gärna vilja ha en till norrbottenspets, ibland funderar man ju på om man skulle skaffa en tik nästa gång men då är det ju det där med löpet. Tikar sägs ju vara mer tillgivna och trofasta än hanhundar. Fast jag tycker att de är så små. Coffy är precis lagom stor. Ingen hit att ha en löptik hemma, Coffy skulle bli skogstokig.

Cool
Nää, blir det aktuellt får det nog bli en kille till men då måste jag först bli OK i knät också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar