tisdag 19 november 2013

Planerat strömavbrott!

Laddat med ved
 I förra veckan fick vi brev från EON om att det kommer att vara ett planerat strömavbrott idag mellan kl 10.00-13.00. Känns inte så där jätte kul när jag är hemma. Kommer bli så fruktansvärt tyst när jag inte kan lyssna på radion. Micke hämtade in en massa ved igår kväll så frysa ska jag nog inte göra.

SSF-vinet
Fyra veckor har gått sedan jag opererades och jag har fortfarande inte smakat på "trädskällar-vinet". Blev en helt oavsiktig vit månad som kommer bli längre eftersom alkohol och smärtstillande medicin inte går särskilt bra ihop. I början kändes det nästan lite tråkigt och jobbigt men nu bryr jag mig inte längre. Klart att det känns väl lite trist om jag inte kan dricka glögg till 1:a advent och sen är det ju aldrig fel med ärtsoppa och varm punsch när det är lite ruggigt väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar