lördag 9 november 2013

Utflykt!

Kol-Kalle
 Det är lite stiltje på fågelfronten nu tycker jag. Mest samma gäng som kommer om dagarna men i morse satt den här koltrastkillen en stund vid fågelmaten.

Nobs-spana
 Coffy gillar också att spana, både på nötskrikorna och ekorrarna. Vimlade av nötskrikor på förmiddagen eftersom vi hade slängt ut en massa strips som blev över efter kvällsmaten igår. Äter som en mygga, skulle nästan tro att jag hade gjort en magoperation och inte en knäoperation.

Montering
 Var vågade igår och for iväg på en liten utflykt till IKEA. Trodde knappt att jag skulle komma hem med livet i behåll men det gjorde jag. Micke hade tagit reda på vart rullbordet låg som vi skulle köpa så jag behövde inte gå så långt. Väntade sedan vid julgranspyntet när Micke letade tavelram och badrumsvåg.

Färdigt
I morse monterade Micke ihop det fina rullbordet och så här blev det färdiga resultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar