onsdag 20 november 2013

Vitt!

Domherre från igår
 Igår var det en tung dag. Dystert ute och tungt i sinnet. Hade ont som fan och kände nästan som någon slags panikångest. Blev många tårar som trillade.

Blåmes från igår
 Lättade upp lite att Micke kom hem lite tidigare och vi for iväg in till Apoteket i Matfors och hämtade ut mer Oxycodone som jag ringt till ortopedkliniken och bett att få fler av. Passade på att handla lite på ICA och hämta ut diverse paket. Blev nästan pinsamt när vi återigen var tvungna att gå in på spelbutiken och innehavaren började skratta när han fick syn på oss. Jag hade beställt 2 st pocketböcker från Adlibris som hamnade där. Han måste tro att jag är en sån där internetmissbrukare som sitter hemma och beställer varor som en galning.

Lägdan i morse
 Möttes av en överraskning när vi klev upp i morse. Det var vitt ute. Hade helt missat att det skulle snöa i natt.

Fågelmatstationen
 Fint är det i alla fall och oerhört mycket ljusare men om snön kommer att ligga kvar är väl en annan fråga.

Tradera-vinst
 När vi aldrig får skjuta/hitta någon tjäder i skogen så jagar jag tjädrar på Tradera. Den här fulingen ropade jag in häromveckan. Hämtade ut den igår.

Gärdesgården
Det blev förresten aldrig något strömavbrott igår, lustigt, eftersom EON bemödat sig till att skicka ut brev om det. Ja ja, skönt att slippa var det ju ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar