torsdag 12 december 2013

Känns inte bra!

Puss
 Nä det känns inte alls bra det här. "No more morfin" sa läkaren när han ringde upp mig i går kväll. Det går absolut inte eftersom det är så vanebildande. Har jag redan blivit beroende....??? Känner mig jätte märklig idag då jag inte har tagit någon tablett. Inte sov jag något vidare i natt heller, hade ont och visste inte hur jag skulle ligga. 2 vanliga Alvedon, typ 4 gånger om dagen skulle jag försöka klara mig på annars måste jag in på kontroll för att se om det är något fel i knät eftersom jag fortfarande har ont. Oroar mig inflammation eftersom knät känns så varmt.

Känns heller inte bra med stormen "Ivar" som väntas dundra in i kväll med orkanvindar. En klass 3-varning har utfärdats för västernorrland. Både Micke och jag har ont i magen och oroar oss för vad som komma skall. Det ska blåsa från väst och västliga vindar är de absolut värsta för oss. Har stormen på annandagen för två år sedan i allt för färskt minne men då bodde vi i lägenhet och hade tur med stugan vår som klarade sig utan skador men strömmen var borta i flera dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar