fredag 24 januari 2014

Citronkakor och whisky!

Fina citronkakor
 Fick för mig att jag skulle baka citronkakorna jag såg recept på i förra numret av tidningen Leva & Bo. Å de såg så goda ut och receptet såg också hyfsat lätt ut.
Fula citronkakor
 Tjena vad bra det blev, kakorna såg helt förfärliga ut. Blev inte alls lika fina som på bilden i tidningen. Smakade väl hyfsat gott men ser inte så aptitliga ut.
Favoritkakburk
 Desto finare är kakburken. Den gillar jag skarpt. Kakburken fanns i stugan vi köpte så den la jag beslag på när vi skulle sälja stugan.
The Naked Grouse
 En glad överraskning däremot var nya whiskyn The Naked Grouse. En whisky helt i min smak som har tappat lusten för de med rök- och tjärsmak.
Krusidull
 En kringlad nobssvans är alltid roligt att se. Idag fick Coffy komma in tidigt från hundgården eftersom det var så kallt när vi kom hem.
Sura
Men sura kan Coffy emellanåt. Särskilt när han inte får gå ut exakt när han tycker att det är dags att gå ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar